Per als pares que volen animar els seus fills a llegir
Primer pas: Tenir-ho clar: És important que els meus fills siguin lectors. Llegir com a entreteniment i hàbit divertit.
Remeneu i busqueu llibres. Tot comença amb un bon llibre. Però cadascú amb les seves preferències i els seus interessos.
Descobriu el món dels llibres. Visiteu biblioteques, llibreries i presentacions de llibres per a joves lectors.
Llegiu junts, llegeixes tu o llegeix ell. Però cada dia. L’hora de llegir. Una rutina especial.
Anima’l a seguir. Llegir costa. Però a poc a poc s’anirà ficant a la història. Després d’uns dies, no voldrà deixar el llibre.
Parleu de llibres. Qui és qui. Qui fa què. Per què i a on? No pot ser ! I després, què passa?
Tu llegeixes. Ell llegeix. El teu exemple val més que mil paraules.
Regaleu llibres. Tu a ell i ell a tu. El que més li pugui i et pugui interessar i sorprendre. Un llibre és un regal molt especial.
La teva biblioteca. La seva biblioteca. Els teus i els seus llibres, a la seva prestatgeria, desats com un tresor.
A poc a poc i amb una mica de temps i dedicació diària, faràs que el teu fill sigui lector. I quan això succeeixi, no voldrà deixar mai més els llibres i la lectura es convertirà en una de les seves activitats preferides d’oci individual o familiar. I això, l’ajudarà i enriquirà mentre és nen, quan sigui jove i quan sigui gran.